سئو رایگان چیست

دوره آموزش HTML CSS رایگان پادشاهی در وب دانشجویار

برای مثال می‌توان به بهبود سرعت سایت، بهینه کردن کدها، انتخاب قالب مناسب و … به عنوان چک لیست‌های سئو تکنیکال اشاره کرد. الگوریتم مرغ مگس خوار سعی می‌کند تا مفهوم کلمات کلیدی شما که در گوگل سرچ کردید را به خوبی بفهمد و سپس بهترین نتایج را به شما نشان دهد. برای مثال اگر شما در گذشته یک کلمه‌ای را سرچ می‌کردید، صفحات اسپم به شما نمایش داده می‌شد که اکثریت آنها هم از همدیگر کپی کرده بودند. نمی‌توان گفت همه کسب و کارها؛ بلکه این موضوع بستگی به صاحبان کسب و کارها دارد که به سئو سایت اهمیت می‌دهند یا نه! همانطور که در بالاتر هم توضیح دادیم، بسیاری از مدیران به جای اینکه یک متخصص سئو استخدام کنند و یا اینکه آموزش سئو را جهت یادگیری مراحل سئو دنبال کنند، سعی می‌کنند تا فقط مراحل تبلیغ را انجام دهند. به همین جهت، متخصصان زیادی در کنار گوگل، سایت خودشان را برای موتور جستجو بینگ نیز بهینه کردند.

از طرفی سعی کنید که رپورتاژ آگهی خود را در سایت‌هایی منتشر کنید که اعتبار بسیار بالایی دارند. با توجه به اهمیت این موضوع به شما پیشنهاد می‌دهم که به « آموزش رپورتاژ آگهی » مراجعه کنید. چرا که شما بواسطه این آموزش لینک سازی خارجی سایت را به بهترین شکل ممکن آموزش خواهید دید. همانطور که می‌دانید شما برای اینکه یک سئو خارجی خوب و با کیفیت داشته باشید، می‌توانید از پارامترهای مختلفی کمک بگیرید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هریک از کارهایی که شما انجام می‌دهید، در کنار مزایایی که برای شما دارد ممکن است معایبی نیز برای شما داشته باشد.

بسیاری از سئوکارها از نرم‌افزارها و ابزارهای به‌خصوصی برای یافتن این کلمات کلیدی بهتر کمک می‌گیرند. به‌عبارت‌دیگر، سئو کلاه‌ سیاه روشی غیرقانونی است که به هدف بهبود رتبه وب‌سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجویی به هر قیمتی انجام می‌شود. در واقع افرادی که عجول هستند این روش‌های خطرناک را گاهی به‌کار می‌برند و در پی آن گوگل ممکن است آن‌ها را جریمه کند. داشتن دانش کلی درباره اینکه سئو چیست می‌تواند از بروز هر مشکلی جلوگیری کند. همچنین می‌توانید از آن‌ها بخواهید که محتوای جدیدی که بارگذاری می‌کنید را بررسی کند. سپس محتوای شما بر اساس کلمات کلیدی مناسب ایندکس شده و می‌تواند برای سرچ‌های مرتبط ظاهر شوند و در مرحله آخر محتوای شما در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می‌شود.

قراردادن بستن در سئو نیز خودش داستانی جدا دارد و نمی‌توان یک قیمتی ثابت را برای سئو سایت‌ها در نظر گرفت؛ چون هر سایتی قاعدتا استراتژی و روش‌های مخصوص به خودش را نیاز دارد و هر استراتژی و روش نیز قاعدتا قیمت‌های مختلفی دارد. یعنی شما با نوشتن یک عنوان و کپشن خوب، می‌توانید به رتبه‌های بالا برسید و نیاز به مراحلی به مانندل لینک سازی خارجی، رپورتاژ و … نیست. هر کسی می‌تواند سئو سایت خودش را انجام دهد؛ البته لازمه این موضوع، مهارت و دانش کافی در زمینه سئو است. شما می‌توانید از آموزش آموزش 0 تا 100 سئو سایت سئوپرشین استفاده کنید تا به کمک این آموزش بتوانید سایت خودتان را سئو کنید. البته درست است که این موارد جزو سئو به شمار می‌رود؛ ولی شما فقط یک قطره از دریا مشاهده کردید. پیشنهاد من در جواب به سوال چگونه سایت را سئو کنیم این است که حتما در یک دوره آموزش تخصصی سئو شرکت کنید تا به خوبی با واقعیت علم سئو و مراحل آن آشنا شوید.

حالا فرض کنید همین وب‌سایت با پیاده‌سازی تکنیک‌هایی که پایین‌تر آن‌ها را می‌بینید، کرال باجت را به ۱۰۰۰ صفحه در روز برساند و کل وب‌سایت را در ۱۰ روز کرال کند. به‌این‌ترتیب می‌توان گفت بودجه خزش این وب‌سایت بسیار مطلوب است.بودجه خزش (Crawl Budget)، تعیین می‌کند که گوگل چه‌قدر برای صفحات ما ارزش قائل است و چه‌قدر منابع را به آن اختصاص داده‌است. میزان این منابع، تعداد صفحاتی را مشخص می‌کند که ربات‌های گوگل (Googlebot) در یک بازه زمانی می‌خزد. این خزش یا کاوش، پیش‌نیاز ایندکس شدن (Indexing) صفحات در پایگاه‌داده گوگل و بعد رتبه‌بندی آن‌ها است. پیاده‌سازی چند تکنیک و اجتناب از چند اشتباه، می‌تواند کرال باجت را افزایش داده و سرعت رتبه‌بندی را نیز بالا ببرد. میزان تاثیرگذاری رفتار کاربران بر سئو سایت یکی از مهم‌ترین مواردی که گوگل در زمان امتیازدهی و رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها به آن توجه می‌کند، نحوه رفتار کاربران است.

آموزش سئو برای هرکسی که می‌خواهد یاد بگیرد چگونه یک وب سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کند، ترافیک وب سایت را بهبود بخشد و رتبه سایت را افزایش دهد، مناسب است. این افراد می‌توانند صاحبان وب سایت، وبلاگ نویسان، بازاریابان دیجیتال، نویسندگان محتوا، صاحبان مشاغل و افراد علاقه‌مندی که می‌خواهند به عنوان متخصص سئو فعالیت کنند، باشند. یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات زندگی یک سئو کار، دیدن نموداری است که رشد تعداد کلیک‌های وب سایت‌اش را نمایش می‌دهد. در گوگل سرچ کنسول، بخشی وجود دارد که شمارا به‌صورت دقیق از تعداد کلیک‌ها آگاه می‌کند و شما می‌توانید متوجه شوید که تعداد کلیک‌ها چقدر بوده و از طریق کدام کلمات کلیدی به‌دست‌آمده‌اند. از طرفی دیگر او باید روش‌های درست بازاریابی در موتورهای جستجو و در تبلیغات در آنان را بشناسد و بداند چطوری این طریق افراد بیشتری را به سمت سایت جذب کند.

SEO به‌صورت کلی به معنائی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو است، حالا شما هر سایت و با هر CMS راه‌اندازی کنید، به آن نیاز خواهی داشت. یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که به موتورهای جستجو اضافه شد و هرروزه در حال تقویت شدن است، امکان جستجوی محلی است. به‌عنوان‌مثال اگر شما کلمه کلیدی «بهترین رستوران‌ها» را جستجو کنید، رستوران‌های اطراف خودتان را روی نقشه خواهید دید و به‌سادگی می‌توانید به آنجا بروید. به‌مرورزمان و پس‌ازاینکه گوگل دید تعداد وب سایت‌های اسپم در صدر نتایج در حال افزایش است، تصمیم گرفت الگوریتمی جدید به وجود آورد که به‌صورت تخصصی بک لینک‌های یک وب‌سایت را بررسی کند و در صورت اسپم بودن، جریمه‌هایی در نظر بگیرد. سایت بک لینکو یکی از بهترین و قدیمی‌ترین سایت‌های آموزش سئو است؛ تولید دائمی و مستمر مقاله‌های این حوزه و پوشش دادن سریع تغییرات الگوریتم‌های گوگل، ازجمله ویژگی‌های این سایت به شمار می‌آید.

بحث خیلی مفصل است اما بدانید گرفتن رتبه لازمه رعایت معیار های رتبه بندی می باشد. اگر جستجو کنیم "مزایا شیر" یا "شیر کم چرب" نتایج مربوط به شیر نوشیدنی است. در پروژه ای که برندینگ مناسب ندارد احتمال دارد تا 4 ماه اول پروژه اصلا به سمت فعالیت های با ریسک کم یا متوسط هم نرویم و سعی کنیم در این برهه زمانی شاخص هایی از برندینگ را شبیه سازی کنیم، سپس به سراغ فعالیت های با ریسک بالاتر برویم. نکات، مطالب و تکنیک های مرتبط با هریک از بخش های ذکر شده، در ادامه به صورت مفصل توضیح داده خواهند شد. این ویژگی یک اقدام مفید برای صرفه جویی وقت شماست و دیگر به پیگیری و مانیتورینگ 24 ساعته و مداوم تغییرات سایت از طرف شما نیاز نیست.

بر اساس آن، میانگین تعداد صفحاتی که به‌صورت روزانه کرال می‌شود را محاسبه کنید. برای مثال شاید آماری مانند 691 crawl requests (last 90 days) را داشته باشید. بنابراین، میانگین تعداد صفحات خزیده‌شده در یک روز حدود ۸ صفحه است. اگر بدانید سئو چیست، توضیحات متا می‌تواند به کاربران در حد کوتاه و سریع نشان دهد که محتوای داخل صفحه در مورد چیست و چه داده‌هایی درون آن قرار گرفته است. از آنجایی که کاربر به دنبال دریافت اطلاعات در مورد یک کلمه خاص است، بنابراین باید عنوان سئو شما دارای کلمه کلیدی مورد نظر او باشد.

شما باید زمانی به سراغ سئو خارجی بروید که سایت خود را به یک مرحله مناسبی رسانده باشید. شما باید محتوای جذاب برای مخاطبین خود داشته باشید، چرا که شما با سئو خارجی به جذب مخاطب خواهید پرداخت؛ در این صورت محتوای سایت شما باید به نحوی باشید که مخاطبین را جذب خود کند. همانطور که رکن اصلی سئو داخلی سایت شما کلمات کلیدی است، رکن اصلی سئو خارجی سایت شما نیز لینکسازی خارجی است. یکی از بهترین استراتژی‌هایی که می‌توانید برای بهینه سازی یوآرال خود استفاده کنید، این است که در موضوع اصلی خود کلمه کلیدی خود را قرار دهید. البته مجدد روی این نکته تاکید می‌کنیم که آدرس URL شما باید کوتاه باشد و بهتر است که حاوی عدد نیز نباشد.

بنابراین اگر بدنبال یک راهنمای سئو خلاصه و کاربردی هستید کتاب الکترونیکی سئو به زبان ساده آژانس جینجر را دانلود کنید. ارائه محتوای خوب و باکیفیت، باعث جذب کاربران و افزایش بازدید صفحات شما می‌شود که در نتیجه بهبود رتبه صفحات در نتایج جستجو را آسان‌تر می‌کند. به فرآیند استخراج کلمات کلیدی مناسب جهت سرمایه گذاری و صعود به رتبه های برتر در آنها تحقیق کلمات کلیدی گفته می شود. بدون شک تحقیق کلمات کلیدی مهم ترین و البته سخت ترین مرحله در سئو سایت است زیرا که اگر اشتباه انجام شود پی سئو سایت روی آب بنا شده است و حتی اگر سایت رتبه هم بگیرد هیچ آورد مالی و اعتباری را برای کسب و کار نخواهد داشت. نکته مهم این است که شما باید تا زمان رسیدن به رتبه اول در کلمات کلیدی موردنظرتان همواره در حال بهینه سازی وب سایتتان باشید.

ما پلی بین دانش تکنیکی و بینش استراتژیک هستیم که می‌تواند تأثیر واقعی بر روی رشد آنلاین شما داشته باشد. هر یک از این ابزارها الگوریتم‌ ها و شاخص‌ های خاص خود را برای ارزیابی و رتبه‌ بندی وب‌ سایت‌ ها دارند که ممکن است با معیارهای گوگل متفاوت باشد. بنابراین، در حالی که این ابزارها می‌توانند دیدگاه‌ های مفیدی درباره سئو ارائه دهند، معیارهای آن‌ها لزوماً با معیارهای گوگل همخوانی کامل ندارند. علاوه بر تفاوت‌ های مشخص بین لینک‌ های داخلی و خارجی یا لینک‌ های استاندارد و nofollow، ارزش بک لینک‌ها بسته به عوامل متعددی می‌تواند متفاوت باشد و میزان تأثیر آن‌ها نیز تغییر کند. به عنوان مثال یکی از رایج ترین روش های ساخت بک لینک ایجاد نمایه یا پروفایل هست که پیشنهاد می کنم حتما مقاله دریافت بک لینک پروفایلی رو بخونید چون لیست کاملش اونجا قرار دادم براتون.

سئو داخلی و تکنیکال دو بخش اساسی در بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو هستند. این ویژگی فرصتی برای جذب توجه کاربران و افزایش نرخ کلیک (CTR) ایجاد می‌کند، حتی اگر سایت شما بهینه‌سازی کامل برای رتبه اول را نداشته باشد. در قسمت بعدی در بخش آموزش سئو داخلی و تکنیکال یک وب سایت باید به سراغ یکی از مهم ترین جوانب بریم، اونم چیزی نیست جز SSL!. با انجام این مراحل، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وب‌ سایت شما به بهترین شکل ممکن توسط موتورهای جستجو ایندکس شده و در نتایج جستجو بهتر دیده می‌شود. یک نقشه سایت XML یا به اصلاح سایت مپ ایجاد کنید و آن را به موتورهای جستجو ارسال کنید.

در فصل تولید محتوا و همچنین فصل سئو وردپرس در مورد سئو On-page مفصل صحبت کردم. در تمام صفحات سایت فروشگاهی می‌توانید همان نکات را پیاده‌سازی کنید. اگر نتوانستید کلمه کلیدی پیدا کنید که این ویژگی‌ها را داشته باشد می‌توانید در صفحه اصلی روی برندتان کار کنید. در صفحات مقاله باید کلیدواژه‌هایی را هدف‌گذاری کنید که هدف جستجوی اطلاعاتی دارند. یعنی کاربر با جستجوی آن کلمه به دنبال دریافت اطلاعات و خواندن مقاله است و قصد خرید ندارد. همانطور که گفتم از نظر سئو؛ صفحات دسته‌بندی محصولات؛ مهم‌ترین صفحات هستند.

هنگامی‌که یک سایت را راه‌اندازی می‌کنید، همواره یکی از اولین توصیه‌ها برای شروع کارتان این است که گوگل سرچ کنسول را روی آن فعال کنید؛ زیرابه کمک آن آمارهایی را به دست خواهید آورد که هیچ جای دیگری وجود ندارد. عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند باعث عدم راحتی کاربر در سایت شما شوند؛ از سرعت پایین سایت گرفته تا انتخاب فونت‌های نامناسب نوشتاری. سایت‌های بسیاری بوده‌اند که روی صفحات پول ساز سرمایه گذاری کرده‌اند که محتوایی نداشته و به همین دلیل هرگز به رتبه‌های برتر دست نیافته‌اند! این موضوع علاوه بر هدر دادن پول شما، منبع با ارزش دیگرتان به نام وقت را نیز از بین می‌برد. این ابزار نیز یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند برای سنجش تجربه کاربری شما مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر آن تنها تمرکز بر روی عبارات با حجم جستجوی بالا منطقی نیست و امکان پذیر نمی باشد. توصیه بسیاری از سئو کاران و وبمستران تمرکز بر روی عبارت کلیدی لانگ تیل و یا بلند است این کلمات خاص هستند و از دو کلمه بیشتر می باشند. آنها سختی کمتر و نرخ تبدیل بالایی دارند و احتمال اینکه کاربر در مسیر خرید قرار گیرد و به خریدار واقعی تبدیل شود بسیار زیاد است. این ابزارهای پولی علاوه بر نمایش لیست عبارات کلیدی، سایر معیارهای سئو را نیز در نظر دارند و با ارزیابی آن ها در انتخاب بهترین گزینه به شما کمک می کنند. پس با این حال هم زمان شما صرفه جویی می شود و هم اینکه یک مزیت رقابتی نیز به حساب می آید.

هنگامی که کار طراحی سایت به پایان رسید، زمان شروع سئو داخلی فرا می‌رسد که قبل از ایندکس سایت باید اقدامات اولیه آن را انجام دهید. H1 برای مهم‌ترین و ارزشمندترین بخش صفحه (تایتل کلی صفحه) به کار می‌رود و از این رو بیشتر از آن برای بیان موضوع و عنوان صفحه استفاده می‌کنیم. به طور کلی H1 برای با اهمیت ترین موضوعات و تگ H6 برای کم اهمیت‌ترین تیترها کاربرد دارد. برای پیکربندی صحیح URLها در سیستم مدیریت محتوای وردپرس، از بخش “تنظیمات” به قسمت “پیوندهای یکتا” رفته و ترتیب URLها و مقدار آن را برای پست تایپ‌های مختلف تعیین کنید. کانفیگ آدرس پست تایپ‌های سایت، یک بخش مهم در منتورینگ سئو است که باید توسط متخصص SEO آموزش داده ‌شود. سایت VARZESH3 یک سایت ایرانی است که اگر اهل فوتبال و ورزش باشید، بارها به آن سر زده‌اید.

به صورت کلی، هرچه تجربه کاربری سایت شما بالاتر باشد، درصد بیشتری از افراد وارد شده به آن باید مسیری که شما می‌خواهید را طی کنند و به مشتری تبدیل شوند؛ در غیر اینصورت، طبیعتاً شما تجربه کاربری بدی دارید. در این ابزار یکسری فاکتورها وجود دارند که می‌توانند تجربه کاربری سایتتان را مشخص کنند؛ Bounce rate،Pages per session و Avg.session duration و … بخشی از آنان به شمار می‌آیند. شما نیز برای تعیین تعداد تصاویر هر محتوا باید طرز فکرتان این باشد که آیا قرار دادن این تصویر باعث بهبود خوانایی و افزایش توانایی درک آن توسط کاربر می‌شود یا نه و اگر جواب بله بود، آن را قرار دهید. به‌صورت کلی، این سؤال هیچ جواب قطعی ندارد؛ برای اینکه خودتان بتوانید این تعداد را تشخیص دهید، باید بدانید که هدف گوگل این است که کاربران بعد از خواندن یک مقاله تمامی نیازهایشان برطرف شود. بسیاری از افراد به خاطر اینکه سعی می‌کنند تصاویر بسیار باکیفیت به مخاطبان ارائه دهند، عکس‌هایی در محتواها قرار می‌دهند که دارای حجم بسیار زیادی است و مخاطب برای بارگذاری صفحه با آنان اذیت می‌شود. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای گوگل برای رتبه‌بندی، سرعت سایت است؛ تصاویر یکی از چیزهایی هستند که به‌شدت بر روی سرعت لود شما اثرگذار هستند و اگر حجم آنان بیش‌ازحد باشد، مطمئناً شمارا با مشکلات زیادی روبرو خواهند ساخت.

CSS مخفف Cascading Style Sheets است، که به عنوان زبانی برای استایل‌دهی صفحات وب به کار می‌رود. این زبان از تگ‌ها، خاصیت‌ها و مقادیر استفاده می‌کند تا به صفحات HTML شکل، ظاهر و زیبایی بیشتری ببخشد. به طور کلی، CSS مسئولیت زیباسازی و طراحی صفحات وب را بر عهده دارد و با استفاده از آن می‌توان به سادگی فونت‌ها، رنگ‌ها، حاشیه‌ها، پس‌زمینه‌ها و سایر جنبه‌های ظاهری صفحه را تنظیم کرد. با ابزار KWFinder می‌توانید به‌سادگی یک کلمه کلیدی وارد کرده و مکان دقیق و زبان موردنظر خود را مشخص کنید. هرچند ایران در لیست کشورها قرار ندارد، خوشبختانه زبان فارسی پشتیبانی می‌شود. برای بهینه‌سازی این کلمات، مطمئن شوید که صفحات کلیدی سایت شما به‌راحتی در نتایج جستجو قابل دسترسی باشند.

بسیاری از دانشجویان در مباحث آموزش سئو رایگان به دنبال ترفندهای حرفه‌ای هستند تا به کمک آن بتوانند سایت خودشان را بهینه سازی کنند. اما این نکات و رفتندها در آموزش سئو مبتدی کاربرد ندارد چون اگر اطلاعاتی در زمینه آموزش سئو نداشته باشید قطعا با مشکل برخواهید خورد. در این دوره آموزشی سعی نمودیم تا از صفر تا صد بصورت فشرده و کاملا حرفه‌ای پروژه محور بهترین برفندهای عملی که موجب پیشرفت سایت میشود را به شما یاد دهیم. بدیهی است زمانی که سایت شما از نظر سئو بهبود یابد، رتبه کلی سایت در نتایج جستجوی کلمات کلیدی مختلف افزایش می‌یابد. در نتیجه کاربران بیشتری آن را مشاهده می‌کنند که با افزایش آمار ایمپرشن قابل مشاهده است. به طور کلی می‌توان گفت که ریپورتاژ خبری برای سئو خارجی بسیار مناسب است و می‌تواند گزینه‌ی خوب و ایده آلی برای بک لینک‌ها باشد.

هر مقاله‌ای که در سایت‌تان وارد می‌کنید، باید دارای حداقل دو کلمه کلیدی باشد؛ یکی کلمه کلیدی اصلی و یکی فرعی. به‌عنوان‌مثال اگر کلمه کلیدی اصلی این صفحه آموزش سئو باشد، کلمه کلیدی فرعی آن آموزش بهینه‌سازی سایت برای گوگل یا موارد مشابه خواهند بود. بنابراین قبل از شروع هر پروژه سئو، باید به تحقیق کلمات کلیدی بپردازید تا در ادامه دستتان برای بک لینک سازی و تولید محتوا باز باشد. در صورتی که یک محتوا نام نویسنده و یا تیم نویسندگان نداشته باشد، گوگل به این سادگی به آن اعتماد نخواهد کرد. محتواهای قبلی سایت هدف خواهد بود، آیا این سایت در این حوزه تولید محتوای مستمر داشته و یا به تازگی به این حوزه ورود کرده است. در صورتی که محتوای قدیمی با اطلاعات نامشخص دارید، به این محتوا توجه ویژه این داشته باشید، چرا که می‌تواند جایگاه سایت شما روی برخی از کلمات کلیدی به خطر بیندازد.

لینک‌بیلدینگ فروشگاه‌های آنلاین را اگر بخواهید بدون رپورتاژ و کاملا کلاه سفید انجام دهید بسیار چالش‌برانگیز است. خبر خوب این است که ووکامرس به صورت پیش‌فرض همین کار را انجام می‌دهد اما در صورتی که از پلتفرم‌های دیگر استفاده می‌کنید حتما موضوع را چک کنید و در صورت لزوم اصلاح کنید. بدیهی است که انجام بازاریابی محتوایی حرفه‌ای در سئو احتیاج به کیورد ریسرچ حرفه‌ای دارد. شما در یک فروشگاه متوسط؛ احتمالا ۲ یا ۳ دسته‌بندی مهم دارید که قابلیت جذب ترافیک زیادی دارند. البته به این موضوع توجه کنید، ارزش تمام صفحات دسته‌بندی یکسان نیست.

نقش سئو در محتوا این است که با بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت، به رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو کمک می‌کند و باعث جذب ترافیک وب‌سایت می‌شود. باید محتوای وب‌سایت شامل کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با صنعت و فعالیت شرکت باشد. این روش‌ها شامل استفاده از کلمات کلیدی به طور معقول، تولید محتوای ارزشمند و منحصربه‌فرد، ایجاد لینک‌های با کیفیت و استفاده از تکنیک‌های سئو قانونی همچون بهینه‌سازی عنوان و توضیحات صفحات و استفاده از کلمات کلیدی مناسب است. شما می‌توانید از ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای یافتن کلمه کلیدی مناسب استفاده کنید. در مقابل سئو داخلی که بر بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت، ساختار و تگ‌های HTML آن تمرکز دارد، سئو خارجی (Off Page SEO) به عوامل خارجی‌ای که بر دیده شدن و اعتبار وب‌سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو (SERP) تأثیرگذارند، می‌پردازد.

۴ معیار بالا بر اساس بازه زمانی که شما تعریف می‌کنید نمایش داده می‌شوند. مثلا اگر زمان را روی ۳ ماه گذشته بگذارید؛ اطلاعات مربوط به ۳ ماه گذشته را خواهید دید. می‌توانید با استفاده از امکانات بولد، ایتالیک یا تغییر رنگ متون بخش مقدمه را جذاب کنید. کافی است موس را روی متن ببرید و با شرتکات یا کلیک روی بخش ساختار این کار را انجام دهید. بنابراین اینجا تکرار مکررات نمی‌کنم و فقط نکاتی را مطرح می‌کنم که مربوط به نوشتن مقاله یا صفحه محصول در وردپرس است.

اما امروز متاسفانه؛ اکثر سایت‌‌های محتوایی؛ فقط اخبار را ترجمه می‌کنند و منتشر می‌کنند. علاوه بر نکاتی که در آن فصل آموختید؛ نکات زیر را هم در سایت محتوا محور پیاده‌سازی کنید. در ساختارسازی سایت‌‌های محتوا محور ۲ فاکتور بسیار مهم را باید مورد توجه قرار دهیم. بعد از پایان کیورد ریسرچ و شناخت موضوعات مهم سایت و البته سایر موضوعاتی که باید برای آن‌ها محتوا بنویسید؛ حالا نوبت نصب وردپرس و افزونه‌های وردپرس است. وب‌سایت‌های مجله‌ای با توجه به تعداد زیاد صفحاتشان؛ پتانسیل هزاران ارور دارند و نگهداری تکنیکال این سایت‌ها از نان شب واجب‌تر است.

در برنامه تولید محتوا، همه نکاتی به مانند تعداد کلمات، چگالی کلمات، آلت تصاویر، هدینگ‌ها و مخصوصا تاریخ انتشار محتوا مشخص می‌شود و اینکه همه چیز بر اساس یک نظم خاصی انجام می‌شود هم خودش یک نکته مثبت در سئو به شمار می‌رود. در kwfinder شما کافی است که کلمه مدنظر خودتان را وارد کرده و سپس kwfinder نیز تمامی کلمات مربوط به کلمه شما را برایتان آمده و به همراه یکسری اطلاعات به مانند آمار کلمات لیست می‌کند. البته در صورت استفاده از کلمات انگلیسی، باید معادل کلمه کلیدی خودتان را به انگلیسی در عنوان، ذکر کنید. در مقایسه کلمات فارسی و انگلیسی در URL، بهتر است که از کلمات انگلیسی استفاده کنید. چون همانطور که در بالاتر هم گفتیم، در صورت استفاده از کلمات فارسی در آدرس صفحه، در مراحل لینکسازی خارجی و اشتراک در شبکه‎های اجتماعی به مشکل می‌خورید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/